دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

طرح ویژه عیدانه استاندارد در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح ویژه عیدانه در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، بهمن رحمتی با تاکید بر اجرای شایسته این طرح در آستانه سال جدید، اظهار داشت: طرح عیدانه اداره کل استاندارد استان ناظر بر مسئولیت اجتماعی و خیر همگانی می باشد.
وی با بیان اینکه، طرح ویژه عیدانه از ۱۵ اسفند سال جاری شروع و تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، گفت: به منظور ارائه خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی، بر کالاها، خدمات، هتل ها، مراکز تفریحی و خدماتی نظارت دقیق و مستمر انجام می شود.
مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: این طرح با همکاری سایر نهادها از جمله شهرداری‌های سراسر استان و ستاد سفرهای نوروزی اجرا خواهد شد و علاوه بر ایجاد اطمینان خاطر شهروندان، سعی در فرهنگ سازی استاندارد در بین عموم مردم داریم.
رحمتی اعلام کرد: در طرح ویژه عیدانه، به عنوان خادم مردم جهش کیفی کالاها و خدمات را مدنظر قرار خواهیم داد.
وی افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ایران و یکی از استان های سیاحتی و مسافرپذیر کشور، اقدامات ویژه ای در زمینه ایمنی جاده ها در نقاط پرخطر و حادثه خیز با نصب بیلبورد و بنر، به مسافران آگاهی لازم در برخورد با خطرات احتمالی داده می شود.
بهمن رحمتی افزود: هدف از این طرح ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شهروندان و مسافران نوروزی است.
رحمتی در پایان گفت: همکاری اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز استان در جهت آگاهی و اطلاع رسانی عموم شهروندان از دریافت خدمات می تواند در اجرای هر چه بهتر این طرح ما را یاری رساند.