دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

در راستای حمایت از تولید و رفع موانع؛

برگزاری جلسه اداره کل استاندارد استان با معاونت غذا و دارو کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ پیرو انعقاد تفاهم نامه فی مابین اداره کل استاندارد و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ای در خصوص پیشبرد اهداف و اجرای مفاد این تفاهم نامه در اداره کل استاندارد برگزار شد.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه مهم شمردن مفاد این تفاهم نامه و اجرایی نمودن آن در راستای پشتیبانی، حمایت از تولید و رفع موانع موجود در واحدهای تولیدی استان می باشد.

رحمتی با تاکید بر لزوم همکاری طرفین افزود: این تفاهم نامه می تواند در پیشبرد اهداف توسعه ای کوتاه مدت و بلند مدت نقش شایانی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: این تفاهم نامه در راستای برنامه های مدون اداره کل استاندارد استان و معاونت غذا و دارو و با هدف استفاده از ظرفیت ها و امکانات متقابل در جهت تدوین و تجدید نظر استانداردهای ملی، ارتقاء کیفیت تولیدات صنایع غذایی و بهداشتی استان، کمک به پیشبرد تامین سلامت و امنیت مصرف کنندگان، استفاده متقابل از امکانات و نتایج آزمایشگاهی، پژوهشی و آموزشی منعقد شده است.

در پایان این جلسه از اقدامات و تلاش های کارشناسان و مدیران معاونت غذا و دارو و اداره کل استاندارد استان برای اجرای مفاد این تفاهم نامه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تشکر و قدردانی شد.