social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

چهارشنبه1403/2/19

14:55:4

32

برگزاری سومین جلسه برنامه تحولی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه‌و‌بویراحمد، سومین جلسه برنامه تحولی این اداره کل از ابتدای سال تا کنون به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین، روسای ادارات و کارشناسان این اداره کل برگزار گردید.
در این جلسه مهندس حسینیان، مدیرکل استاندارد استان پیرو دو جلسه قبلی و فرصت داده شده به حوزه‌های متفاوت برای تشکیل جلسه تخصصی و ارائه پیشنهادات تحولی در سال جدید و با در نظر گرفتن خودداری از انجام برنامه‌های بدون محتوا و هدف ضمن تاکید بر  برنامه تحولی سازمان ملی استاندارد ایران از تمامی حوزه‌ها خواست تا برنامه‌ها و رویکرد خود در رابطه با بهبود برنامه‌های تحولی این اداره کل در سال 1403 برای سه ماه آینده را ارائه دهند.
مدیرکل استاندارد کهگیلویه‌و‌بویراحمد طی نشست با همکاران خود گفت: تمام همکاران در بخش های مختلف اداره کل مکلفند در دولت مردمی نسبت به اجرای دقیق، موثر و همه جانبه در راستای اقدامات تحولی اهتمام و اقدام نمایند.
حسینیان  افزود: مسئولیت اجرای جامع و کامل اقدامات تحولی مورد نظر در حوزه‌های کاری بر عهده تمامی همکاران و وظیفه نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های مذکور و انعکاس اجرای دقیق و یا چالش‌ها، موانع احتمالی برعهده معاونین و روسای ادارات و مسئولین بخش‌ها خواهد بود.
تاکید بر مسئولیت پذیری، فعالیت جهادی، اقدامات خلاقانه تحولی و تیمی، رعایت نظم و انظباط اداری، نظارت بر زیر مجموعه‌های مرتبط، رفع نواقصات و مقابله با تخلفات و همچنین رعایت چارچوب قوانین در خصوص اموال بیت المال از موارد مهمی بود که حسینیان در سال جدید از مجموعه مدیران مطالبه نمود.