دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی با موضوع نماز در اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد چهارمین جلسه شورای فرهنگی و اقامه نماز این اداره کل در سال جاری در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ در محل سالن جلسات اداره کل و با حضور حجت الاسلام والمسلین قاسمی رئیس ستاد اقامه نماز استان، حجت الاسلام والمسلین گردان امام جماعت اداره کل، بهمن رحمتی مدیرکل و کارکنان استاندارد استان تشکیل شد.
در این جلسه اقدامات صورت گرفته شورای اقامه نماز اداره کل در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد فعالیت های امور فرهنگی و ستاد اقامه نماز با حضور اکثریت کارکنان در دستور کار قرار گیرد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان بیان کرد: با بهبود نسبی شرایط کرونا، اداره کل استاندارد با اجرای دقیق بخشنامه ها و دستورالعمل های ستاد اقامه نماز استان و فراهم آوردن شرایط ضروری برای حضور پرشور در نمازخانه اداره از جمله تنظیف و استقرار شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به ترغیب و تشویق همکاران به شرکت در فریضه نماز جماعت اقدام می نماید.
حجت الاسلام والمسلمین قاسمی نیز در این نشست با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در مقوله نماز و فعالیت های فرهنگی و مذهبی، بر توسعه و ارتقای کمی و کیفی این برنامه ها تأکید کرد.
وی ادامه داد: از آنجایی که هویت واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه شریف هست از اینرو می بایست رویکرد ما تلاش و کار جهادی و انقلابی برای رسیدن به آن آرمان بزرگ باشد.
در پایان این مراسم از فرزندان کارکنان که در مسابقه نقاشی ترویج فرهنگ نماز برگزیده شده بودند با لوح سپاس و هدایا تجلیل به عمل آمد.