دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

قدردانی خانواده بزرگ استاندارد ایران از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص ضرورت توجه به کیفیت کالای تولید داخل

دکتر مهدی اسلام پناه، رییس سازمان ملی استاندارد ایران به نمایندگی از سوی خانواده بزرگ استاندارد ایران، در نامه ای به محضر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای عزیز (مدظله العالی)  از بیانات ارزشمند و عالمانه ایشان در جمع تولید کنندگان و فعالان اقتصادی در خصوص اهمیت موضوع کیفیت به ویژه کیفیت خودروهای تولیدی داخل کشور قدردانی کرد. 

متن کامل نامه به شرح زیر است:
 
                                     بسم الله الرحمن الرحیم
 
محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛  
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی)
سلام علیکم؛

بیانات ارزشمند و عالمانه حضرت عالی در دیدار با  تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در خصوص کیفیت خودرو تولید داخل و حق مردم، بار دیگر ضرورت بهبود کارایی و افزایش اثربخشی نظام کیفیت و استاندارد در کشور را روشن ساخت. در این میان سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان متولی اصلی تضمین کیفیت کالا و خدمات و وکیل مردم در این زمینه ، در دوره مدیریت جدید اولین اقدام خود را بازنگری اساسی در فرایند استانداردنویسی نحوه اجرا و نظارت بر آنها در صنعت خودرو وصنایع وابسته قرار داد. در این راستا این مجموعه حرکت خود را با ایده استاندارد مردمی در دولت مردمی آغاز نموده است تا بتواند موجبات افزایش واقعی رضایتمندی مردم از کیفیت خودروهای داخلی را ایجاد نماید. اوامر حکیمانه و بیان دغدغه حضرت عالی در این خصوص سبب دلگرمی و مسرت فرزندان وسربازان شما در تایید مسیر طی شده بوده تا ادامه این راه را با اهتمامی مضاعف به سرانجام برسانیم. 
همراه با همه مدیران، کارکنان و افسران فنی، سازمان ملی استاندارد ایران تمام تلاش خود را برای بهبود و رشدبهره وری نظام استاندارد سازی در حوزه صنعت خودرو و سایر صنایع و خدمات در کشور به کار بسته و با تکیه بر فکر و عمل جوانان نخبه انقلابی، مبتکر و متخصص و در تعامل با سایر گروه‌های مرتبط و ذی‌نفع، امیدوارانه به سمت تحقق وظایف ذاتی و ماموریت های این مجموعه در حسن نظارت و هدایت نظام استاندارد و اطمینان‌بخشی به کیفیت کالاها و خدمات در این جهاد مقدس پیش می رویم.
ضمن آرزوی توفیقات الهی برای آن زعیم حکیم، سلامت و تندرستی برایتان از خداوند متعال مسئلت داشته و امیدواریم همواره از رهنمود‌های راهگشای حضرت عالی بهره‌مند باشیم.
 
                                                                             سرباز کوچک شما- مهدی اسلام پناه
                                                                                            ۱۰ بهمن ۱۴۰۰