دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

حضور مدیرکل و کارکنان استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن رحمتی مدیرکل، به همراه جمعی از کارکنان با حضور در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت اسلامی با آرمان های انقلاب اسلامی و ولایت خواهی را در کنار مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد گرامی داشتند.
در این مراسم مدیرکل و  کارکنان اداره کل استاندارد استان، همگام با دیگر آحاد مردم و سایر ارگان ها و نهادهای دولتی، در تجمع بزرگ حماسه یوم‌الله ۹ دی شرکت کردند و با سر دادن شعارهایی علیه فتنه گران، آمریکا، اسرائیل و ... ضمن اعلام انزجار از استکبار جهانی و ایادی آنها، بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان کردند.
بهمن رحمتی؛ به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی در پیامی بیان کرد: حماسه نهم دی ماه و حضور مردم حماسه ساز و‌ ولایتمدار ایران اسلامی در همایش گرامیداشت این روز بزرگ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید.حماسه ۹ دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد. روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.