دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

آزمون و صحت سنجی ۸۸ نازل جایگاه های سوخت cng در استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش‌ روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ۸۸ نازل جایگاه های cng استان مورد آزمون و صحت سنجی قرار گرفت.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده، این اداره کل علی رغم محدودیت های بیماری کرونا توانست تعداد ۸۸ نازل سوخت cng در سطح استان را با همکاری آزمایشگاه تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد آزمون بررسی صحت عملکرد قرار دهد که از این تعداد تنها ۴ نازل سوخت مغایر استاندارد بود که فعلا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمده است.

رحمتی با تأکید بر اینکه جایگاه های CNG باید نازل های خود را با معیارهای استاندارد مطابقت دهند، تصریح کرد: گزارش آزمون نازل های مردود برای بررسی و انجام اقدامات لازم به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال شده است تا پس از انجام تعمیرات و تنظیم، مجدداً مورد آزمون قرار گرفته و پس از کسب اطمینان از صحت عملکرد آنها، امکان استفاده از این پخش کننده ها فراهم شود.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با توجه به الزامات مندرج در استاندارد ملی ذیربط، آزمون های دوره ای صحت عملکرد نازل های CNG، درحال حاضر به صورت سالیانه در سطح استان انجام و در صورت مشاهده مقادیر خطای فراتر از حد مجاز در نتایج آزمون، مالکین جایگاه ها ملزم به رفع فوری نقص و اعلام آمادگی به منظور آزمون مجدد نازل های مزبور توسط شرکت های مجری ذیصلاح هستند.

در پایان رحمتی از همکاری مدیریت و کارکنان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان در راستای استانداردسازی جایگاهها و نازل های سوخت قدردانی کرد.