دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

نقش و جايگاه استاندارد در حفظ ایمنی و سلامت مردم مهم و حیاتی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن رحمتی، مدیرکل به همراه تعدادی از کارکنان این اداره کل با حضور در استانداری با احسان عسکری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر و تشکر از نحوه ی خدمات رسانی و انجام مسئولیت ها و فعالیت های اداره کل استاندارد، گفت: نقش و جايگاه استاندارد در حفظ ایمنی و سلامت مردم مهم و حیاتی است.

وی افزود: نقش استاندارد در زندگی و رفاه مردم بسیار با اهمیت و سرنوشت ساز است.

عسکری در ادامه بر پیگیری و رفع مشکلات حوزه استاندارد در زمینه اعتبارات و امکانات تاکید کرد و افزود: تقویت امکانات و اعتبارات لازم جهت توسعه استانداردسازی در استان، منجر به ارائه خدمات بهتر و مناسب تر به مردم خواهد شد.

در ادامه این دیدار، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان، گزارشی را از حیطه وظایف و فعالیت های این اداره کل به ویژه در زمینه های: بازرسي و نمونه برداري از واحدهاي توليدي و بازار عرضه، عملکرد شرکت های بازرسي و آزمايشگاه هاي همكار و استانداردسازی آسانسورها و مصالح ساختماني، ارائه و به تشريح وظایف و اختیارات مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد پرداخت.

وی همچنین در خصوص اهمیت و جایگاه استاندارد و نیاز به حمایت دولت و بهبود اعتبارات سازمانی مطالبی را بیان کرد.

رحمتی با اشاره به کمبود منابع و امکانات در این اداره کل و لزوم احداث ساختمان نمایندگی  شهرستان های کهگیلویه و گچساران، افزود: اجرای وظایف حساس نظارتی این اداره کل با تامین تجهیزات و حمایت های لازم با کیفیت بهتری انجام خواهد شد.