دسترسی سریع

اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد بيشتر

با حمایت از فعالیت های استاندارد جامعه از منافع آن بهره مند می شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل و جمعی از کارکنان اداره کل استاندارد با سید جواد هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات، پیگیری ها و فعالیت های اداره کل استاندارد استان، عنوان کرد: بر این باور معتقدیم که برای انجام هرچه بهتر فعالیت‌های استاندارد به بهترین نحو ممکن، باید از تمامی اقدامات و فعالیت‌های قانونی استاندارد، نهایت حمایت و پشتیبانی را داشته باشیم تا تمامی آحاد جامعه از منافع استانداردسازی بهره مند شوند.

وی با اشاره به حیاتی بودن نقش استاندارد در جامعه افزود: اداره کل استاندارد باید با اعمال قانون و نظارت دقیق بر واحدهای تولیدی و خدماتی مشمول مقررات استاندارد اجباری و بازار عرضه استان، موجبات اعتماد مردم به علامت استاندارد را فراهم کند.

در ادامه این دیدار بهمن رحمتی، مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشریح وظایف، مسئولیت ها و اختیارات قانونی استاندارد، گزارشی از فعالیت های این اداره کل در زمینه: بازرسی و نمونه‌برداری‌های انجام شده، آزمون نمونه ها توسط آزمایشگاه‌های همکار، بازرسی از واحدهای تولیدی، اجرای طرح طاها و بازرسی و نمونه برداری از محصولات سطح بازار عرضه، لزوم استانداردسازی مصالح ساختمانی، استانداردسازی جایگاه‌های cng، شهربازی‌ها و آسانسورها، آزمون صحت و سنجش نازل های سوخت مایع و آزمون دوره‌ای اوزان سبک و سنگین، ارائه کرد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه استاندارد در استان، بر لزوم حمایت استانداری و فرمانداران شهرستان ها از فعالیت های قانونی این اداره‌کل تاکید کرد.