دسترسی سریع

اخبار مهم

تولیدات استان کهگیلویه و بویراحمد زیر ذره بین کارشناسان استاندارد/ ۱۵۱۰ مورد بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد؛ از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۴۵ مورد بازرسی فنی و ۶۶۵ مورد نمونه برداری از واحدهای تولیدی مشمول مقررات استاندارد اجباری، توسط کارشناسان این اداره کل در سطح استان انجام شده است.

 بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بازرسی ها و نمونه برداری ها، از واحدهای تولیدی تحت پوشش شامل: صنایع شیمیایی، غذایی، ساختمانی، بسته بندی و سلولزی، برق و الکترونیک و تاسیسات سیلندر پرکنی مشمول مقررات استاندارد اجباری در سطح  استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.

مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: در بازرسی و نمونه برداری از واحدهای تولیدی، بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه این نظارت ها، پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می شود.

بهمن رحمتی با اشاره به نظارت اداره کل استاندارد بر واحدهای تولیدی در استان، یادآور شد: اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد نظارت دقیقی بر محصولات تولید شده در واحدهای تولیدی در سطح استان دارد.

وی افزود: هم استانی های عزیز در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و یا شکایت از کیفیت محصولات واحدهای تولیدی استان و یا عرضه شده در بازار مصرف، موارد را به شماره تلفن ۱۵۱۷ واحد رسیدگی به شکایات این اداره کل گزارش دهند.